Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu

5 listopada 2018

Dowiedz się, jak zamówić pozycjonowanie Krakow

Pozycjonowanie stron to wiele prac mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia liczby transakcji firmy. Drugą zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, usługi czy też produktu.

Algorytm Google analizuje każdą witrynę www na podstawie prawie 200 różnorodnych faktorów. Efekt tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uznają między innymi linkowanie (on-site oraz off-site), responsywność, jak również jakość treści.

Wpisując w wyszukiwarkę Google dowolną frazę, internaucie zostanie zaprezentowany wykaz stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe hasło. Jakie strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania na najlepszych pozycjach? Najczęściej te, których treść jest odpowiednio wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. a zarazem niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma także szybkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na mobile, ale i na komputerze), właściwie zoptymalizowany kod HTML, a także ilość linków odsyłających do naszej witryny.

Czy warto zlecić pozycjonowanie sklepu lub strony www firmie SEO?

Algorytm Google regularnie jest modyfikowany, stąd zaleca się zlecić pozycjonowanie sklepów oraz stron www fachowcom. Świetnym wyborem będzie agencja SEO posiadająca wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich firmach pracuje wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz również prowadzenia kampanii Google Ads oraz kodowania. Zlecając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które dodatkowo podniosą dochód firmy.

Pozycjonowanie w Google – usługa na miarę XXI w.

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do zarządców stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż produktów lub usług firmy. Decydując się własny biznes nieroztropnie jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej bądź ją utworzyć, natomiast nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznesowi konkurenci nie próżnują w walce o dotarcie do kolejnych klientów. Według statystyk blisko 97% klientów poszukuje w internecie opinii o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak rozległej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu lub strony w Top10 wyników wyszukiwania ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument skorzysta z naszej oferty.

Nasze dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]