Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

20 marca 2020

Odwiedź agencję reklamową Kraków - uzyskaj fachową poradę specjalistów

Akcje reklamowe winny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na utworzenie i utrzymanie swoich działów ds. marketingu, jednak niewielkie biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

Co warto powierzyć agencji marketingowej?

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (kanały social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że będzie ono poprawnie zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, ulotek, stoisk targowych lub plakatów. Agencja reklamowa przygotuje również ciekawe, unikalne teksty na stronę www zamawiającego oraz opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, jak Facebook, Twitter i Instagram.

Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu sympozjów, targów czy spotkań z klientami, które na ogół wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanego i harmonijnego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację imprezy integracyjnej lub przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich czynności marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.

Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]