Custom Publishing

14 stycznia 2024

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się prac polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji publikowania następnych części istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zaliczają się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • różnego rodzaju katalogi,
  • publikacje książkowe,

Cele custom publishingu

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości partnerów biznesowych,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]